Verwachting Ravotr rond Kerst en Oud en Nieuw – af en toe een schrijfbui


donderdag 20 december 2012

Nee, het is nog te vroeg voor stevige analytische stukken hier, de gezondheid gaat wel iets de goede kant op, maar energie, concentratie en draagkracht zijn gering. Ik vermoed dat dit voorlopig weinig verandert. Dat is echter geen reden om deze website te skippen, want ik ga wel weer schrijven, en dat doe ik een beetje in ontspannen feestdagensfeer, al wordt het ook weer niet allemaal erg vrolijke kost. Maar toch…

Ditjes en datjes, een beetje terugkijken op het bijna voorbije jaar, wat vooruitblikken naar het jaar dat komt – even aangenomen dat 21 december niet alsnog het Einde van de Wereld in een Grote Verdwijntruc brengt. Aan de andere kant: déze wereld verdíént het om te vergaan, en snel een beetje ook. Maar graag met behoud van degenen die hem bewonen.

Verder laat ik lezers graag meegenieten met wat recente lees- en luisterervaringen. Ik probeer het dus toch maar een beetje plezierig en interessant te maken op Ravotr.nl. Niet schrijven is voor mij uiteindelijk bijna net zoiets als niet eten, niet ademen en niet slapen. Ongezond, en eigenlijk vrijwel ondenkbaar. Dus toch veel leesplezier gewenst alhier, in de Grauwe Kerst van 2012 : )

Comments are closed.