Ravotr op de radio!


zondag 19 januari 2014

Gewijzigd 20 januari 15.50: vanaf 23 uur al!

Ravotr op de radio, jawel! In de nacht van aanstaande maandag op dinsdag, het laatste uur van 20 januari en het eerste uur van 21 januari om precies te zijn, ben ik te horen op Radio Tonka. Jawel, komt dat horen! Van middernacht 23.00 uur tot 01.00 uur.

Mij is gevraagd daar wat liedjes te zingen en te spelen, dus mijn gitaar doet ook mee. Ook draai ik enkele van de songs die ik bij andere gelegenheden zelf speelde, en vertel ik het één en ander. Verder merken mensen het wel, misschien gooi ik er wel Bach tussendoor, Franz Schubert, weet ik het. Dat heeft wel iets, op een radiostation dat het “geluid van de kleurrijke Haagse underground”  laat horen, in een programma dat “Vleesch noch Visch” heet. Toch?

Om vast in de stemming te komen – en sowieso omdat deze video nieuw is en nog niet breder verspreid – vast een YouTube van “Behind the Barricades”, door mij gezongen en gespeeld. Tekst en muziek geschreven door David Rovics.

Jullie horen me op 21 januari, 24.00 – 01.00 uur!

Peter Storm

Correctie, vanwege onderstaande commentaar: ‘t Is natuurlijk Radio Tonka,  en niet Radio Tonga zoals er eerder stond. Verbeterd intussen. Dank Tommy, sorry Radio Tonka 🙂 (toegevoegd, 20 januari, 14.24 uur).

, ,

  1. #1 by Sieb on 2014/01/21 - 15:01

    Hai Peter,
    Geweldig! Ik heb genoten. Heerlijke uitzending vol met schattige Ravotr onhandigheid, humor en politiek scherpte. Wat mij betreft mag dit elke week! Top!
    ps. heb dit zitten luisteren op mijn werk met de ‘uitzending gemist’ mogelijkheid op d site van Den Haag FM. Altijd een goed moment! ;))
    groetjes Sieb

  2. #2 by Tommy Ryan on 2014/01/20 - 11:37

    Hey Peter,
    Is het niet Radio Tonka ipv, Tonga?

    🙂

Comments are closed.