Persoonlijke nootjes qua site


zondag 16 december 2012

Het is vrij rustig op deze website, dat is mezelf ook niet ontgaan 🙂 De gezondheid werkt tamelijk tegen, overspannendheid en een vleugje depressie blokkeren de weg naar de gebruikelijke stroom van stukken (en spelfouten) hier. Het zal even duren voordat dit structureel beter wordt, vrees ik. Maar ik blijf de site wel onderhouden, er ligt hier en daar nog wel een stuk dat elders al is verschenen en ook op deze site haar plek gaat krijgen. En af en toe is er opeens werkkracht en inspiratie – en als ik zin heb, zet ik dat graag om in een nieuw artikel. Dat voorlopig dus wel in een veel lagere frequentie gebeuren dan gebruikelijk, zo is althans mijn verwachting. Muziek krijgt intussen wat meer ruimte maar daarover snel meer 🙂

  1. #1 by Amsterdammer on 2012/12/20 - 03:04

    He daar, doe het inderdaad rustig aan!
    en hier in amsterDOOM is het ook best wel eens deprimerend:)
    strijdbare groet !

  2. #2 by VaQm on 2012/12/17 - 19:28

    Hey Peter!
    Sterkte. Pas goed op jezelf. Je analyses zijn altijd ontzettend belangrijk voor mij (en anderen), maar je gezondheid is nog belangrijker!

  3. #3 by Astrid Essed on 2012/12/17 - 06:00

    Beste Peter

    Groot respect voor je inzet en van harte beterschap
    toegewenst!

    Hartelijke groeten
    Astrid Essed

  4. #4 by Cori on 2012/12/16 - 20:58

    Beterschap Peter, hoop dat je snel weer de oude bent.

Comments are closed.